آخرین وضعیت و امار کرونا امروز ایران ۸ شهریور ۹۹-راهبرد معاصر

آخرین وضعیت و امار کرونا امروز ایران ۸ شهریور ۹۹

آخرین وضعیت و آمار کرونا در ایران امروز شنبه ۸ شهریور ۹۹ را در زیر بخوانید.
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۴ - ۰۸ شهريور ۱۳۹۹ - 2020 August 29
کد خبر: ۵۶۷۷۰

به گزارش راهبرد معاصر، رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت بهداشت هر روز جدیدترین آمار کرونا در کشور را گزارش می‌دهد برای اطلاع یافتن از آخرین آمار کرونا در ایران امروز شنبه ۸ شهریور ۹۹ با ما همراه باشید.

 

شیوع ویروس کرونا دو هفته قبل در تاریخ ۳۰ بهمن و از قم در ایران گزارش شد و هر روز آمار تازه‌ای از کرونا را در ایران داریم که این آماررسمی و از سوی وزارت بهداشت اعلام می‌شود، که شامل: آمار مبتلایان جدیدکرونا؛ بهبود یافتگان کرونا و آمار مرگ کرونا در ایران می‌باشد، در ادامه آخرین آمار کرونا در ایران را امروز شنبه ۸ شهریور ۹۹ را به اطلاع می‌رسانیم.

 

آخرین وضعیت و امار کرونا امروز ایران ۸ شهریور ۹۹

 

سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی ۱۹۰۵ بیمار جدید کرونا در کشور خبر داد و گفت: بر این اساس مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۳۷۱ هزار و ۸۱۶ نفر رسید.

دکتر سیما سادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت گفت: از دیروز تا امروز (۸ شهریور ۱۳۹۹) و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۱۹۰۵ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۸۵۷ نفر از آنان بستری شدند. بر این اساس مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۳۷۱ هزار و ۸۱۶ نفر رسید.

 

آخرین وضعیت و امار کرونا امروز ایران ۸ شهریور ۹۹

 

 

مجموع جانباختگان کرونا در ایران

وی افزود: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۱۰ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۲۱ هزار و ۳۵۹ نفر رسید.

 

لاری با بیان اینکه خوشبختانه تا کنون ۳۱۹ هزار و ۸۴۷ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند، گفت: ۳۷۹۱ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

 

به گفته لاری، تا کنون سه میلیون و ۱۸۴ هزار و ۸۵۷ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

 

استان های در وضعیت قرمز کرونا

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: بر اساس آخرین اطلاعات کرونا در کشور استان‌های تهران، مازندران، گیلان، قم، اصفهان، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، کرمان، خراسان شمالی، سمنان، یزد، زنجان و قزوین در وضعیت قرمز قرار دارند.

 

 

استان های در وضعیت هشدار کرونا

لاری اظهار کرد: استان‌های آذربایجان غربی، البرز، فارس، لرستان، هرمزگان، اردبیل، بوشهر، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، خراسان جنوبی، مرکزی، ایلام، چهارمحال و بختیاری، گلستان و خوزستان در وضعیت هشدار قرار دارند.

 

 
 
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار